Xin chào

Beste allemaal,

Heel lang niet geschreven, wat het alleen maar moeilijker maakt om te schrijven aangezien er heel veel gebeurt is. Maarja ik ben met deze blog begonnen, dus ik moet het maar afmaken. Daarnaast blijft m'n moeder maar zeuren wanneer ik weer is iets ga schrijven haha.

Na Luang Prabang ben ik een aantal dagen in Vang Vieng geweest om onder andere kerst te vieren. Paar keer getubed, heel lache, en voor het eerst in een luchtballon gezeten met geweldig uitzicht over bergen met zonsondergang.

Langs Vientiane, Kong Lor (7km lange grot daar heel vet), Thakek en Pakse geweest. Daarna een aantal dagen op Don Det (Fourthousand Islands) gebleven. Daar lekker gechilld en gekajakt wat ik echt verschrikkelijk vond, want we botsten overal tegen aan en ben zelfs in het water gevallen.. niet mijn ding.

Vervolgens vertrokken naar Cambodja naar Siem Reap en daar Ankor bezichtigd, heel mooi om te zien en vooral Angkor Wat met zonsopgang bekijken is een aanrader. Hierna ben ik een paar dagen in Sihanoukville geweest met chille stranden en ook naar het eiland Koh Rong, heel mooi.

Het was relaxed overdag, maar 's nachts helemaal kut geslapen. Als het niet door de keiharde muziek kwam dan was het doordat mensen in m'n dorm seks hadden op de krakende stapelbedden, altijd leuk. In Kampot gebleven voor een nachtje en daarna naar een klein eiland Koh Tunsay waar een kip een ei op m'n muggennet had gelegd. Phom Penh was alweer de laatste stop in Cambodja, grote stad met leuke restaurantjes, ga langs Blue Pumpkin voor ontbijt, Friends voor chille Tapas voor goed doel en FCC ook lekker restaurant, wel prijzig voor Cambodjaanse begrippen.

Toen alweer naar Vietnam, Ho Chi Minh City, ik had daar echt meer moeten bezichtigen, maar voelde me niet lekker. Wat ik wel kan zeggen is ga langs Ichiban Sushi en vooral naar Noir. Dining in the dark. Ook is Saigon Backpackers Hostel een goed hostel daar.

In Dalat heb ik canyoning gedaan, dat is abseilen vanaf watervallen en rotsen, beetje klimmen, van watervallen afspringen en al die gekte, doodeng vond ik het maar wel leuk! Nu ben ik in een random dorpje Bai Xep waar in principe één hotel is aan het strand. Net strandwandeling gemaakt en er was niemand te bekennen erg mooi.

Morgen alweer door naar Hoi An, heel veel goede verhalen over gehoord en Vier komt woehoe!!

XXX

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!