Thousand miles from comfort, travelled land and sea..

Beste allemaal,

Alweer 10 dagen verder, 10 dagen geleden dat ik stond te janken op Schiphol, met buikpijn het vliegtuig in stapte en niet wist wat me te wachten stond. Maar inderdaad, zoals iedereen me al vertelde, kwam alles op zijn pootjes terecht.

Cairns is een mooie stad en was zeker een fijne plek om te beginnen. Ik verbleef in een hostel, Caravella, die lekker dichtbij het centrum was. Een goed hostel met zwembad, twee keukens, wasmachines, WIFI, lekkere matrassen en schone kamers; een aanrader.

Twee blokken verder lopen van dit hostel, heeft Cairns een groot openbaar buitenzwembad (de Lagoon) met zand en gras eromheen waar je op je handdoek kan chillen. Ook zijn daar picknicktafels en openbare barbecues die je gewoon mag gebruiken.

De derde dag begon ik met een vijfdaagse duikcursus, waarvan we twee dagen les kregen in een zwembad en drie dagen op een boot verbleven om in the Great Barrier Reef te duiken.

Het duiken was zo een vette ervaring! Het weer was top, de groep was leuk en de onderwater wereld is zo mooi. Ik heb negen keer gedoken en mag nu 30 meter diep duiken zonder begeleider. Ik heb zo veel mooi koraal gezien, een haai, schildpadden en niet te vergeten, Nemo. Bovendien hebben we de tweede avond een night dive gedaan en dat was ook zo cool!

Op het moment heb ik prachtig uitzicht over bergen, velden waar ze weet ik veel wat verbouwen en bossen. Ik zit namelijk in de bus met Ivo, HÃ¥kan en Sofie onderweg naar Mission Beach waar we gaan skydiven!!!

Reacties

Reacties

Angela

Omg kippenvel!! Jeeezus ben zo jaloers als ik dit lees!! Echt supervet!! Geniet nog maar lekker door!! En blijven schrijven want is echt heel erg leuk om te lezen!!!!! Mis je xxxxx

Zoza

Skydiven!!!!! Wil ik ooooook!!!! Ik sluit me trouwens helemaal bij Angela aan....ben zo jaloers en hoop dat je net zo van de rest van je reis blijft genieten. En blijf inderdaad schrijven want je doet het heel leuk. Hmm..reisverslaggeefster ipv advocate??? Misschien een idee???

Frits

Leuk dat je het naar je zin hebt en maak ons nog meer jaloers. Love u

Jelena

.....en dit is maar het begin! Je zal nog heel wat beleven! Hou ons op de hoogte want dan zijn we een beetje bij jou! Geniet! Kus!!!

Vier

Klinkt goed freetje! Geniet er van!

Claire

Omg free te leeuk dit!!! En skydiven...te leip!!! Heeel veel plezier fred!! En wees voorzichtig!!

Xxx

Jannek

Klinkt goed Freddy!!! Formeel geschreven maar onwijs gaaf!! Xxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!